LÄSKIGT ^^

Har nyss kommit hem från stallet nu ...

Men jag åkte buss till stallet idag med Emma och när vi kommer till stallet ser vi att dom har satt upp tv övervakning i stallet och larm i huset , men sen när vi är färdiga och så hämtar vi hästarna ...
Och sen när vi precis har tatt av täckerna på dom så hör vi bara hur det börjar "tjuta" utanför stallet och springer ut och ser att det är larmet i huset som har gått på ....
Så alla ( min andra kompis emma har också kommit till stallet då) får typ panik och vi borstar och saddlar hästarna på max tio min för vi vill bara komma bort för det är så sjukt läskigt och vi våggar inte lämmna hästarna där .. ^^
Men när vi har lyckats saddla hästarna och sånt brar vi ut och hoppar upp fort som tusen och ska precis springa iväg när det kommer fram en läskig gubbe och fårgar om vi ska rida ..
Och vi svarade ja och visste inte vad vi skulle säga ville bara där ifrån och då säger han ockej vad bra då väntar jag att sätta på larmet till ni har kommit en bit bort då, för håller på att testa larmet ^^
Och gissa om jag var glad då ! :DDD
Och ja sen så rider vi ut (yyyy


En lite sådär lagom söt bild på Emma ! (aa)


/ Janina

Kommentarer
Postat av: ♥Emma♥;$

Men gud jävla DAMP bild !! <3

2011-11-17 @ 19:28:45
URL: http://horsewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0