ELIN <3

HEEJ !
Har inte hunit / orkat uppdatera på jätte länge, hade till och med glömmt lösenorde , xd
Men idag åkte jag först till stallet och skulle rida ut med Emma men innan det skulle vi öppna upp en gång genom en hage så att man kunde rida där , och efter det skulle vi gå upp i skogen men så typ möte vi en älg tror vi men vi spran iallafall och skrek ner för alla berg för vi var SÅÅÅÅÅÅÅHHHHÄRRRRRR rädda och precis innan vi skulle stanna snubbla Emma på en gren och skadda armen så fick rida ut själv på Glói...
Men efter stallet åkte jag till Elin :DDD
Först skulle vi ta bussen till hennes stall och så men vi håll på att bli överkörda av tåget :ooooooooooo
Men när vi kom till stallet så gjorde vi iodning allt och sen red vi ut på hennes häst och efter det så drack vi VARM choklad och prata ....
Sen skulle vi gå och ta bussen hem och det gick så fort att vi missande två bussar , den enna kom vi 1 min försent till typ och sen var det en halv timma kvar till nästa buss och då sa jag att vi skulle gå till nästa busshåll plats och på den vägen flabba vi ihjäl oss och och typ ramlade i dikerna och masa hela tiden :pppp
Men när vi nästan var framme så kom det en buss men den misa vi såklart så vi fick vänta på nästa buss men et gjorde inte så mycket för det var sjukt roligt ! :DDD
Men när vi kom hem till Elin sen så käkade vi och sen nörda massa konstiga spel (yyyy
Och sen åkte jag hem ..
Men nu sitter man här och skypar med Elin istället!
En sjukt rolig dag som måste göras om ! :****
Min fin fina snigel kompis som satt på min sko (aaa
/
Janina

Kommentarer
Postat av: Nadja

Dressyrträning varje torsdag framöver för bästa tränaren Pether Markne!

2011-11-02 @ 18:21:57
URL: http://topdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0