-

Yeeey ett tag sedan jag blogggaa tiieep ^^

Meeen igår natt så sov jag hos sandja och så va vi uppe te 5 på morgonen x'd
sedan vaknar man kl 9 av att an viss person ska gå på dass...
Phuu Vikka människor det finns dis like på de x'd
Cyklade hem kl 10 käka frukost sedan cyklade jag till stallet och mocka sedan red jag 2 lektioner
Baileys: Bästa Någonsin ,,,, vi gör framsteg i dressyren (yy)
Shandelle: Inte äns värt att berätta x'd

MEeEn idag Va jag med EMma :D
Sedan Tog vi bussen till stallet Och gjorde Baileys FIN :D
Sedan ÅKte vi hem med bussen ^^
Så käka vi Sedan Målade Mamma oss ^^
Så tuppera Jag håret .
Sedan Drog vi till stallet och stack till Sthrk med BAileys

Hoppade en bana på 60 ,gick väl helt okej han rev nt iaf (yy)
Men smet förbi hindrena typ 3 gånger
Men fick iaf ROsett ^^


Dagens Låt:Used & Abused – Give It To Me 2009 - Axiom Remix

Imooorgon bir det stallet kl 10 halv 11 mocka sedan kommer elin och vi rider ut ^^
Sedan drar jag och cyklar en sväng sedan åker jag till Linnéa Kl 1 tidigast x'd


/
Linnea är tuff och sööt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför måla hon er? <3

2011-11-04 @ 23:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0