Saknar Sommaren!

Har precis kommit hem från stallet ,Gick dit efter skolan
aja
Meen Klara sov över hos mig ,för vi fick sovmorgon för So läraren skulle ngn stans x'd
Så ställde Klara sitt alarm på kl 8 ...
Hon vaknar av alarmat med inte jag , och så väcker hon mig nt så jag vaknar 20 över 8.
Vi skyndar oss käkar och går ner till  bussen hållplatsen .
Jag kollar på tidtabellen i busskuren för att kolla när bussen kom..
Jag är sämst på sånt fattar inget x'd
Men Jag fick för mig att nästa buss skulle komma kl 14 någonting ..
Så vi börjar gå , efter 5 minuter ser vi bussen åker förbi oss .
Jag var så arg för vi fick gå till skolan !

Varje gång en buss körde förbi blev jag arg !
Men iallafall ,kommer man 1 timma försent ....


Men efter  skolan skulle jag typ vara med Janina men hon skulle till stallet och jag hade ingen lust att följa med x'd
Men så frågar Elin om jag inte kan följa med henne och rida .
Så vi går till stallet och  tar in hästarna rider ut en sväng ;)
Sedan när vi kommer tillbaka ,fixar vi hästarna och släpper ut dem :)
Efter det sätter vi oss med varsin kopp ÖgonBlink ;)
Så mockar vi väger upp hö och gör allt som ska göras,
Känner mig duktig (aa
Sedan skjutsade Hennes mamma hem mig :)

Nu sitter man här med datorn i knät och filtar och täcken över sig med Häst&Ryttare tidningen :D


En bild från första veckorna efter vi köpt Baileys ;)

/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Baileys man har växt en hel del sedan dess <3

2011-11-08 @ 20:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0