♥ ska bli bättre på att uppdatera ♥

HEEEJ :D
Förlåt för att det har varit så himmla dålig uppdatering ...

Men Wilmas data är sönder och jag har inte hunnit för har varit tvungen att städa hela mitt rum och är inte färdig än ^^
Men i fredas så var jag med Wilma, Klara och Lina men sen på kvällen var klara tvungen att åka hem ....
Men en sjukt rolig och galen kväll blev det iallafall jag och Lina var uppe hela natten och hitta på massa skoj och Wilma var uppe nästean hela nattehn men vid 4 tiden eller nått decka ( sommnade ) hon.
Men sen vid 6 tiden eller nått tror jag tyckte vi att hon inte skulle få sova mer så sprutade massa hår spray, vatten, hår mouse ( stav) och massa andra saker i hennes hår (yyy
Men ja det var en sjukt bra kväll / natt iallafall !  :)
Men ja nu sitter jag här hemma i soffa och är sjuk ..
Men hörs la senare , och hoppas att Wilma får åning på sin data snart så att hon också kan uppdatera ! <3

/ Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0