Önskelista kommer :)

Idag har det inte hänt så mycket :/
Meen iaf i skolan kolla man på skräckfilm på rasterna med Lina ,Cajsa & Alice:)

Btw , Alice ska byta skola ,kommer sakna henne jätte mke :(
Har haft Engelska prov ^^
Vettefan hur det gick men men ..

Vi fick sluta 1  timme tidigare för våran No lärare är borta (yy)

Efter skolan gick jag till stallet och fixade i boxen och gjorde klart allt och så hämtade jag in mina hästar,
Red först Shandelle ,,gick la sådäär hon ville bara ut ur paddocken hela tiden.
Baileys ,Gick hyfsat fint ;)
Men i slutet när Elin red ut efter ha ridit i paddocken flippade han ur,,,
Skenade ut ur  paddocken samtidigt som han bockade x'd
Fick stopp på honom iaf (y)
--------------------------------------------------------------------
Tänkte Göra mig en Önskelista ,är ju bara 18 dagar tills man blir 13 år :D

Meeen Sen kommer 19 dagar grejjen och Önskelista :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0