(YYYY

Idag har det typ varit roligaste dagen i skolan om man räknar bort båda proven ^^
Har typ flummat svin mycket med Jinnea ( Linnea) ocg Sandra ...
På idrotten stog jag och Linnea och typ dansade och hade jätte skoj när vi bytte om pch sen skulle vi typ dela in oss i grupper och bestämma olika uppvärmningar och då var det en grupp som valde BUG och ja det gick ju jätte bra eller inte eftersom att verken jag eller Linnea visste hur man gjorde så vi hoppade väll typ runt i en ring och skrattade istället :DDD
Sen efter skolan åkte jag hem och packade och ånade lite saker och sen tog jag tåget till pappa ..
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu får väll ta och komma på något !
Hörs senare eller imorgon ..!
/ Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0