Presentation 1 (wilma)

Ja som ni kanske har förstått är det jag som är Wilma.
Är en glad tjej på 12 snart 13 år,är väldigt intresserad av hästar.

Nää det här känns ju som man ska göra värsta tråkiga presentationen :o

 

Börjar om...

Jag är en glad tjej som är intresserad av hästar Janina och jag har väldigt mke gemensamt

tillexempel Ridningen & tycker oftast samma ^^

Jag tycker inte om folk som snackar skit bakom ryggen på en.

 

Jag har haft blogg förut men tröttnade eftersom det är tråkigt att ha en blogg själv :s

 

Lite om mig då :)

/Wilma

Kommentarer
Postat av: ida

SV: Vad gillar du för slags musik? :) Skulle varit kul o veta vad läsarna gillar för musik. :)

2011-10-20 @ 17:14:10
URL: http://hollywooddreamiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0