lyckodag^^

Jaaaa den här dagen känns som att den inte kan bli sämre just nu...
Först en skit tråkig dag i skolan och sen till stallet och där blev det att rida Glói och det gick super men efter skulle jag longera Bleika det gick inte så bra, först var hon jätte pigg så att hon bara sprang runt och hade skoj, men efter ett tag började hon trava jätte fint oh då ska det såklart åka förbi en stor lastbil i ful fart^^ Så Bleika bler rätt rädd och börjar galoppera i full fart och bocka och precis när jag kännde att jag inte kunde hålle henne längre och skull släppa henne eftersom att vi var i paddocken så fastar jag och flygger upp i luften efter henne och landar på en sten med svankottan^^
Så ja nu kan man inte gå, böja sig eller något roligt :sss
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0