Vadå arg shettis?

Red ut med Linnéa idag :)

Först blir man typ jagad av några killar med longboard ^^
Seeeedaaan rider man förbi en tant som säger att man ska rida den vägen...
Och rider dfr en omväg...
Sedaan Kommer en as stor hund och skäller x'd
åsså Kommer man fram till ett par sööta små shettisar ,,, Shandelle  ska hälsa på Shettisen och sträcker fram Mulen /huvudet ^^

Den lilla söta ponnyn(Shettisen) ställer sig och glor surt.. Shandelle går närmare ...Ponnyn får typ att anfall och typ skriker til stampar ner ena hoven bestämt i backen och hugger efter shandelle^^

Jag & Linnéa : Hhhahahahaha ,Va söööööööt!!!! HahHAHAHHA

Sedan när man är påväg tillbaka till stallet travar vi i vägkanten ..
Det kommer en traktor bakom oss i hög fart  , hittar inget ställe att svänga in på så traktorn kan köra förbi så vi fortsätter trava ,,
Traktorn ökar farten ,vi travar fortare och så råkar jag rida förbi ett ställe där man kunde svänga in .
Men linnea svänger in och försöker stanna hästen men Hästen blir rädd och galopperar efter Mig och Shandelle.
Och Traktorn  ökar mer och mer ..
Tillslut kommer vi fram till storahöga ridklubb och svänger in där.
Gubben med traktorn stannar och SKRIKER  på oss 

Gubben: VARFÖR STANNAR NI NT OCH SVÄNGER IN ÅT SIDAN !!!
OCH VAFAN VINKAR DU ÅT MIG FÖR!?
Linnéa: VAFAN JAG FÖRSÖKTE JU !!
MEN HAN BLEV RÄDD ! OCH JAG VINKA INTE ÅT DIG JAG TOG UPP HANDEN FÖR ATT DU SKULLE STANNA!
Gubben: HMM , MEN FÖR FAN !!

Linnéa: MEN CHILLA FÖRFAN
---------------------------------------------------------------------------------------
HAHA Jävla gubbjävel ...
Ökar farten när vi försöker trava ifrån ..IDIOT.
Jaja
Tillbaka i stallet
Fixar hästarna släpper ut dem och sååå dricker vi lite ögon blink ;)

Sedan åker man hem :)







/
Ska nog kanske fota lite i stallet och lägga upp lite fler bilder ^^


Kommentarer
Postat av: FIA

Har du egen häst? :-)



// Fia

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-11-06 @ 20:50:18
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0