kortiiis kortiis :**

eheh hej alla sitter på dass just nu så får bli... vänta... aaaaaaa skönt.. a var va jag ? ajuste ett aaaaaaaa va skänt en till vänta, ska bara hämta lingjalen... så , det får bli ett sanbbt inlägg .. oupps,, tappa lingjalen.. aja den iaf 27 cm. aaa puss och hej ernan janne booy,
a folk kallar mig janne boy i skolan, tror dom tycker jag är rätt tuff... känner mig rätt säker på det alla typ kollar in mig heeeeeeela tiden, men a PUSSYPUSSY / janneboy (thihihi) ajuste jag är ju ledig ikväll som jag skrev förut, ingen har hört av sig än :(( är alla mina älklingar upptagna ? hallå nummer 62 om du läser detta ring mig puuuuuuuuuss.
eheh hej alla sitter på dass just nu så får bli... vänta... aaaaaaa skönt.. a var va jag ? ajuste ett aaaaaaaa va skänt en till vänta, ska bara hämta lingjalen... så , det får bli ett sanbbt inlägg .. oupps,, tappa lingjalen.. aja den iaf 27 cm. aaa puss och hej ernan janne booy,
a folk kallar mig janne boy i skolan, tror dom tycker jag är rätt tuff... känner mig rätt säker på det alla typ kollar in mig heeeeeeela tiden, men a PUSSYPUSSY / janneboy (thihihi) ajuste jag är ju ledig ikväll som jag skrev förut, ingen har hört av sig än :(( är alla mina älklingar upptagna ? hallå nummer 62 om du läser detta ring mig puuuuuuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0